Chilly

Uppdateringen har verkligen sugit de senaste dagarna. Men det har inte funnits något att skriva om eller så har jag inte haft tid :/ Idag i skolan fungerade inte värmepannan, det var svinkallt och man frös häcken av sig. Franska hade vi ute och bara i en kvart. Jag och Amanda redovisade våra grej sen så gick vi till Ica och svullade oss mkk, nyttigt! Hela 50 minuters rast var det så vi segade oss och ordentligt :) Vi hade en deal idag oxå, inga konstiga ljud, grimasher, rörelser, inte säga konstiga saker eller dumma och inga sunkiga skämt. Var riktigt tråkigt att vara normal idag. Det är inget jag rekomenderar att man är, även om vi misslyckades ett par gånger :) Är lite udda då jag inte kan göra något med texten, finns inga specialknappar så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0