.

I dag har jag bara haft teknik. Alla lektioner utom franskan och mentorstiden spenderades i tekniksalen. Var smått jobbigt och vid den sista timman var jag grymt trött på ämnet och orkade verkligen inte koncentrera mig eftersom grejen endå inte fungerade -.-'
Men men, nu har vi en ny gjrej på gång så att skiten ska kunna spela :) Roligast av allt är ju att jag är en av dem som ska svara på frågor när vi tävlar, känner ni pressen?
Mentorstiden var i alla fall liite rolig. Vi gjorde en skylt som vi ska ha på bussen när vi åker till Uppsala. Amanda och jag gjorde några random prickar, skrev 'are you sick?!?!' och kladdade lite muffins/hallon på skylten. Vackert :)
Tur att det inte var någon dans eftersom jag är så hiiiimla trött. Så kvällen ska spenderas framför datorn, tv:en och med en bok. Sen blir det Vampire Diaries frammåt 8/9 ?, Mysigt.
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0