.

Är hemma från att ha varit i Uppsala nu. Gick inte bra för våran klass, men jag lider inte :)
Snart kommer mamma så jag ska skynda mig att plocka ihop lite saker som jag ska ta med mig på fredag. Är grymt taggad!
Mamsen ska i alla fall skjutsa mig till stallet idag då det är ridlektion och körkurs efter. Kommer vara trött i morgon! Får se hur det går att rida eftersom det blåser halv storm här hemme, hästarna lär ju vara på tårna hela tiden.
Puffe blir det nog inga problem med då han är stenkol för det mesta :)

Kommer inte kunna blogga förns på lördag kväll igen :/ Hinner inte ikväll och på fredag ska jag åka direkt till kursen och ingen datorn förljer med dit.
Men på lördag kommer två feta dundeinlägg om idag och fredag/lördag

Hörs!


Kommentarer
Postat av: hanna

Vad sööt häst du har :) Va det du som var med på SM.et i sommras (bruksridning/körning)

2011-04-10 @ 00:33:15
URL: http://hannahh.arehojd.se
Postat av: Pernilla (har bloggen)

Tack! :)

Japp jag tävlade sm i somras med min andra medryttarhäst Filur

2011-04-10 @ 19:00:46
URL: http://shettisfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0