.

Min dag har varit riktigt bra :) Enda nedslaget är vädret som är piss, jag är inte gjord för kyla utan fryser hela tiden.
Hade bara fyralektioner så det var toppen. Under matten skulle jag och Mike dela på ett äpple men det gick inte så bra. Först försökte hon dela det mitten och misslyckades så det blev bara helt geggigt och blött. Sen tog vi en turspenna (dumt nog) och körde ner den i kärnhuset :)
Funkade inte heller, äpplet blev bara rött av färgen. När vi skulle dra ut den senare fastnade ena korken men den fick vi också ut till slut :)
Lyckades faktiskt dela äpplet tillslut och sen geggade vi äppelsaft i varandras hägften. Lyckad matte lektion då jag gjorde 5 abc tal. Men jag hade i alla fall jävligt roligt!!!

Senare idag ska jag ha utvecklingssamtal och nu ska jag skriva på min prutt teknik rapport.
Hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0