!

Idag var det då tävling, dressyren gick lika skitdåligt som vanligt men jag överlever :) Precisionen var jag 16 sekunder för snabb i men jag vann i alla fall precisionscupen i LA! Nu har jag en ASFET vit/guldig rosett! Så galet nöjd med min lilla Fluffe! Idag lyssnade han fint fint och var pigg och frammåt, i precisionen. I dressyren gick det som sagt bajs. Har kommit fram till att han tycker det är bajstråkigt att tävla i dressyr. Går superbra när man tränar och kör fram. Men så fort vi kommer innanför staketen blir han en ssssssniiiiiiiggggggeeeeellllll...... Så jobbigt. Det går liksom inte att göra något av det hela då. Han tar inte bettet och lyssnar inte alls. Det är inte det att han inte orkar eller helt enkelt inte gillar ridhus. När vi körde hos ankan var han grym och hemma är han lika grym och frammåt. Sen när vi kör preci. är han oxå pigg. Konstig liten ponny han är :)
Men är i alla fett stolt över han!
Bilder ska komma i morgon.
I morgon ska jag oxå rida Lisa med Amanda och Quigge. Ut i skogen ska vi och ta med oss fika, mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0