.

Kusinerna och min farbror var här dag. Är av någon anledning alltid väldigt roligt. Vi satte upp studsmattan, spela baseball med träplankor och ett tennisboll och lyssnade till våra fadrars konversation. Snack om att dem två är helt borta!

Pappa: Men, det var dju talrikar sju talrikar
Johan: Nej eftersom alla har en och vi är sex personer
Massa konstigt mellansnack
Pappa: Nej det var sju skedar!
Johan: Vi pratade om talrikar nyss
Pappa: Nej det har jag aldrig gjort
Johan: Det gick till så här att du tog fram fem skedar, sen tog fram den här lilla och sen
diskade du en till sked så att dem blev sju, den som jag äter med nu

Vi ungdomar sitter i soffan och krampar eftersom det tog dem minst fem minuter att komma fram till det här. Börjat bli lite senila här kanske, eftersom det går i släkten hoppas jag verkligen inte att jag blir lika snurrig! Men jag har just nu svårt att komma ihåg vad jag sa för fem sekunder sen, så det kanske redan är påväg... Eller så är jag helt borta min egna lilla värld :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0