Glaad!

Är först nu som jag har riktigt Påsklov. Var ju tvungen att skriva klart min efterhängsna rapport men nu är den inne. Känner mig grymt taggad på ett lov med tävling, träning och bara rida en långis med min Kompis ute i skogen och fika! Var så uppåt när jag kom hem att jag gick raka vägen ut i solskenet och fotade grannens katt och några krokusar på min tomt :) Prima mår jag i alla fall just nu då jag hörde att det ska bli 15-20 grader varmt på söndag. Det är så sjukt varmt men det ska bli gött att åka till tävling och inte frysa. Tur att min lilla pollis är rakad och svettas nästan aldrig!
Bilderna kommer upp i morgon om jag inte orkar ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0