Gnesta

Fredagen började med att vi körde fel! Ha ha, är så typiskt oss men vi kom i alla fall i tid :) Bilresan dit sög eftersom det tog en evighet och var kö i stan.
På kvällen tittade vi på filmen 'Lär dig köra' var inte direkt lärorikt för min del men jag lärde mig lite nytt om tömkörning. Så det blir till att prova lite olika övningar med Curry så att han sträcker ännu mer på benen. Vet ju att han kan :)
Sova fick jag och syrran göra i vardagsrummet. Helt okej tyckte vi men sen upptäckte vi att det inte fanns någon dörr?! Öh, min första tanke var, hur ska jag kunna byta om på morgonen! Sen när jag ligger och pluggar i sängen ser jag en fet, fet, FET spindel krypa över rummet och under min säng. Det var ju inte så jättekul...
Sen hade han två brunprickiga dalmatiner den ena var supernäll men den andra var rädd och morrade åt en för det mesta i början :/
Under lördagen fick vi fäöja med ut på vägarna när hade körde storhästpar. Snacka om att dem malde på. Han körde en mil ungefär i en frisk trav och dem hästarna blev ju aldrig trötta! Blev lite svettiga vid bröstan och däckeln men det var allt. Var verkligen superkul att få åka med i alla fall.

Skriver om körpassen i andra inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0