Going with the flow

Min dag startade som en Tv-tittande, lite läxfylld och almänt slapp dag. Men sen blev det så att jag åkte till Väsby med Amanda. Där träffade vi sedan hennes syster. Var helt okej dag men jag kände mig rätt mosg eftersom jag är förskyld. Inte lika kul att shoppa som vanligt då :/
Efter det så gick vi hem till hennes killes lägenhet och dumpade av lite saker innan vi gick och åt pizza. Gott eftersom jag inte ätit det på länge :) Sen spattserade vi tillbaks till lägenheten och tittade på tattueringar. Lite udda dag men bättre än att dega hemma i alla fall!



Dålig bild jag vet! Köpte den här idag.


Kommentarer
Postat av: amanda

PIZZA :D

2011-04-20 @ 23:09:33
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0