Hack

Red Filur på hack idag. Han gillar inte att ha bett i munnen men jag vågar inte riktigt ha hack på honom då han kan få för sig att springa iväg och lyssnar inte lika bra vilket behövs i bruks. Började med att rida halva rundan ute i skogen med syrran men sen när vi kom till ängen kände jag att Luren inte skulle orka mer. Så jag sadlade av och red barbacka där istället. Körde skänkelvikningar och galopperade lite. Han var duktig och lyssnade som vanligt. Gick i alla fall hyffsat bra idag och men han var inte lika klockren på backningar. Men han är nog bara ovan vid hack. Har bara haft det en gång tidigare. Ska i alla fall rida honom mer på det då han gillade det och det är bra att byta bett ibland enligt mig :)


Kommentarer
Postat av: amanda

okej 9 blir bra ... väldigt tidigt för lata mig, haha. men kan vi inte hoppa lite snääääälla? :D

2011-04-24 @ 21:07:49
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0