Off

Hade precis som i fredags extremt mycket teknik idag. Stannade kvar en stund efter skolan för att försöka hinna klart med den dumma maskinen, men icke. Kom bara fram till att det inte kommer att fungera. Men men, roligt hade jag i alla fall. När klockan var runt kvart i fem var vi bara sex stycken kvar och flummade ut totalt. Vi misstolkade allt och lekte med kapplastavar. Hur udda är inte det? Roligt var det i alla fall och jag började bygga på en till maskin. Skar ut lite här och där och limmade. Riktigt konstigt blev det men sen byggde jag ett till torn med kappla men limmade ihop allting, hur busigt var inte det :) Sen klättarde jag och Viktor ut igenom fönstret, hoppade upp på ett staket och slängde 'byggnaden' i asfalten.
Hemm gick jag halv sex men jävligt roligt hade jag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0