Sleepy x 2

Som sagt har min dag veerkligen varit seg. Efter att ha tagit en sväng till Wow hästkraft sov jag i ytterligare 2,5 timmar. Har bara varit vaken i 6,5 timmar hittills men jag känner mig fortfarande dödstrött. Kanske håller jag på att förvandlas till en sengångare?! :)
Sen har jag verkligen inte gjort någonting idag känns det som. Runt ett var jag extremt rastlös och bestämde mig för att städa hallen, vad är det med mig. På min enda riktigt lediga dag i veckan städar jag hallen och damsuger köket?
Men men, jag får abstiens så sjuukt lätt så det är bara bra att jag har fullt upp för det mesta. Nej, lediga dagar utan någonting att göra är inget för mig :)
I morgon bär det i alla fall av till stallet och Puffe och Luren. Ut i skogen ska jag med Curry i alla fall eftersom jag inte kört honom där på forever. Senast var vecka tio så det är ett tag sen. Visserligen red jag ut på honom förra veckan men jag tror att han blev lite chockad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0