Sleepy

Igår däckade jag på sängen runt halv tio med kläder och allt på. Men jag var så sjukt trött. Vid tolv vaknade jag igen och övervägde faktiskt att gå upp och borsta tänderna, byta om till pyjamas och tvätta bort sminket. Men icke, jag släpade mig bara upp för att ta på mig en pyjamas. Senare under natten måste jag ha drömt att jag faktiskt gått upp och tvättat bort sminket för när jag vaknade var jag bombis på att jag gjort det och blev förvånad när jag upptäckte att mascaran var kvar, upps :)
Vaknade gjorde jag fär bara 40 minuter sen. Jag älskar lördagar för dem är min enda chans att sova ut. På söndagar är det antingen morognfodring eller så har Nathalie ridlektioner vid nio.

Min dag kommer att vara seeg idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0