Svårt

Har kollat runt på hästnet nu och plöjt igenom alla dressyr D-och C-ponnyer. Vet att jag aldrig kommer att få en ponny av mamma eller pappa men man kan ju alltid titta. Men en bild och lite text säger verkligen ingenting. Fanns inte en enda en som jag jag gillade, kanske en men det är verkligen omöjligt! Så hur bestämmer man igentligen vilken ponny man kan tänkas sig att köpa? Det måste ju krävas otagliga provridningar och jag skulle vilja ha ponnyn i två tre veckor innan jag verkligen bestämde mig. Verkligen prova den.
Måste vara grymt svårt men sen vet jag inte heller vilken typ av ponny jag vill ha. En läromästare, en som kräver lite mer utbildning eller en helt oerfaren (dock inriden och riden i alla gångarter). Jag vill i alla fall ha en som är mjuk i munnen och lätt i handen. Men som jag får jobba med för att den ska gå i form :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0