Träning

Mening var att jag och Nathalie skulle tränat med Curry och Didrik för Maud idag, men så blev det inte :/ Vi fick köra själva istället men det gick i alla fall ganska bra. Började med att skritta i ena varvet och la en volt i varje hörn. Sen gjorde jag samma sak i andra och samma sak igen fats i trav. Gick bra tillslut men vilken tid det tog! Han gick i alla fall på tömmen hela tiden. För ett till två år sen kunde han inte gå på tömmen utan inspäning i skritten men nu kan han det klockrent i traven. Blir så stolt! Ökade traven en långsida, backade lite och galopperade några varv sen. Han har inte styrkan så efter träningen var han till och med svettig där han är rakad, lilla Puffe :)
Han var lite seg men det gick bättre än förra träningen i alla fall då verkligen inget gick bra :/
I morgon är det träning och då ska jag och Nathalie få pappa att fota lite!


Kommentarer
Postat av: amanda

haha ja din fiskmås. När ses vi imorn? JAG VILL HOPPAAAAPAPA :D:D

2011-04-24 @ 20:59:44
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0