Blött

Idag har det varit B L Ö T T!!! Väldigt jobbigt då vi från början inte hade någon box utan planerat att ha Didrik i hela transporten utan någon mellanvägg. Meen, det fungerade inte eftersom allt bara blev blött och Didrik snurrade runt som en galning och kraffsade som bara den. Sjukt snällt sen i alla fall att vi fick Marie Östmans box, hon åkte hem idag! Ha ha, innan tryckte vi in Didrik i ett växthus. Det var lite busigt :P Han gillade det inte och ville ut hela tiden men det spöregnade så det var bättre än inget!

Mina kläder blev så sjukt blöta och regnjackan och byxorna blev blöta på nolltid. Så jag tog min farbrors jacka och gissa om den var stor!! Helt mupp såg jag ut :) Hela dagen gick vi också och glodde på alla regnrockar så det blev bestämt att mamma och Ove fick brumma iväg handla varsin till mig och Nathalie. Tur att hööks låg nära och att man har en sån sjukt snäll mamma, TACK!!!! Asnajs att gå runt i en varm, vind och vattentät grej som räcker en till anklarn:) Myyysig!

Banan var rent ut sagt för jävlig. Lervälling överallt i spåren och vagnen sjönk ner minst tio centimeter, stackars Donken hade det jättejobbigt! Han gjorde i alla fall sitt bästa och systern min var smart nog att köra bredvid! Snacka om att Didrik var helt slut efter den turen och jag hoppade av så fort vi kom av banan. Men emellan varven där det inte var lera gick Didrik riktigt fint i form.
Snygga var i alla fall jag och Nathalie. Kavajer, charles Owen hjälmar, hårnät med rosett och superfina tävlingsskjortor :)

Så tack än en gång till mamma som köpte kavajerna och hårnäten innan hon åkte ner!!!


Bästa köpet ever på hööks!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: ja det kan vi :)

2011-08-20 @ 09:56:36
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0