Drömmen

Mina drömstövlar (som jag inte skulle måttbeställa för många tusen) är nog Mountain Horses Supreme stövel. Den finns i modellen short/x narrow-vilket borde passa mina spinkiga vader och korta ben :) Ibland passar dem i vaden men sen i ankeln blir dem gigantiska! Det är lite synd :/ Men jag kan tänka mig att dem här passar eftersom dem ser väldigt nätta ut både i foten och just i ankeln :) Så jag HOPPAS verkligen att dem kan tänkas passa!
På lilla bilden ser det även ut som om den har en hög båge, vilket jag tycker är göj-snyggt. Helt platta raka kanter får benet att se kortare och tjockt ut! Hur som helst, jag hoppas verkligen på dessa-men prisslappen är hög! 3 och 8... Upps! Men om man jämför med hööks 1 och 5 får man väl tänka på vad man betalar för och får. Köpa billigt köpa dyrt :)


Fiiina :)


Kommentarer
Postat av: Lisa - dressyrfokus

Sjukt snygga!

2011-08-19 @ 21:08:31
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0