.

Vi svängde även förbi Wow Hästkraft idag. Jag fick med mig ännu ett par Elt handskar, dock en halv storlek större och det är en enorm skilland tycker jag! Men det kan inte hjälpas-det var det som fanns. Provade även svarta ridbyxor och letade efter kavaj men det blev inget. Ingen kavaj i min size och ridbyxorna höll inte måttet. Dem enda som jag tyckte passade var ett par "pull on" i storlek 150! Hm, bryr mig inte så mycket om att det bara var att dra på men jag föredrar när dem är sadelskurna i rumpan eller att det finns fickor även där!

Plockade upp en dator tidigare idag hemma hos mamma. Fick även med mig ett trådlöst internet men det är så sjukt långsamt och tar fooooooorrrrr eeeeevvvvveeeeerrrrrrr att gör ALLT så då sitter jag hellre i köket med sladden! Så nu kommer det även upp lite bilder och jag fotar något :)

I morgon blir det bara på banan med Filur för att ta igen dagens missade träningspass där och jag ska nog tömköra Curry eller köra dressyr på banan med honom. Vet inte riktigt. Funderade igår på att rida honom, men slopade den idéen eftersom jag inte känner för det. Han har så obekvämt steg och är så liiiten, ha ha, stackarn! Det lustiga är att när man kör så är det helt plant om man jämför med Didrik och Camomille där det guppar upp och ner!


Supersköna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0