!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitter i bilen på väg hem efter att ha tittat på lite maraton. Var så sjukt kul och värsta kicken fick jag! Finns inget bättre än att springa över en lering äng i gummistövlar och skavsår :) Men så var det faktiskt, jag och Nathalie sprang mellan hindrerna för att hinna se så många som möjligt. Jävligt synd att vi bara han se tre storhästpar och fyrspannen. Själv ville jag verkligen se ponnyparen och svår klass ponny enbet. Verkligen mega synd att jag missade det :(

Men så kan det vara. Om inte så sattsar jag på nästa år att titta! Oavsett om syrran tävlar eller inte ;) Är sjukt kul att titta på maraton, snacka om att hästarna verkligen sattsar och gör så gott som dem kan.  Något jag rekomenderar då det verkligen är mycket power :)

Kameran följde så klart med (!) så jag ska klippa lite i bilderna och kanske fixa till några (är för slö för det i vanliga fall) så att man ser bättre och ekipagen kommer nämre. Blev många bilder och öven lite filmer så att ni kan få höra hur folk skriker, he he...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0