First time

Idag var första dagen i skolan. Hade värsta klädbristen eftersom jag inte hade några rena kläder som inte varit i stallet. Hittade i alla fall något att ha på mig som tur var, ha ha! Najjs att träffa alla goa människor igen som jag har saknat.
Dagen har varit riktigt bra tycker jag!
Eftersom skolan åkte jag, Amanda, Alexandra och Amanda för att lära Alexandra att rida. Tycker att hon var asduktig som lärde sig att rida lätt idag-det är bara andra gången hon rider!!! Gick bra för henne och hon kan nästan hålla sig på spåret hela tiden (Lisa hästen är inte den som gör det lätt för henne direkt...) och hon tog ett par galoppsprång idag. Duktigt eller VAD?!!!







Jag är mycket väl medveten om att bilderna är kassa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0