Hallon

Mjukstart skulle det vara idag och självklart körde jag ut med Curry. Körde ut helt själv, vilket jag bara gjort en gång tidigare med honom och utan skygglappar. Blev dubbelt så jobbigt för mig eftersom Curry ägnade sig åt allt annat och tittade som en galning. Men det gick bra idag. Bråkade bara med honom 4 gånger om åt vilket håll vi skulle gå åt. Extra poäng till mig för att jag satt kvar i vagnen och inte blev frustrerad över huvud taget! Framsteg ändå eftersom jag trodde att han skulle vara mycket jobbigare, men han gav upp rätt fort och backade inte över huvud taget :)

Efter vår galopp så stannade jag för att käka lite hallon och så att han skulle få sig en paus. Han tyckte det var väldigt spännande så han fick ett par. Och det smakade inte illa! Han käkade massor, tur att man inte behöver ta bort den gröna skälken som kommer med åt en häst, det skulle blivit jobbigt :/


Kommentarer
Postat av: maja

roligt att läsa!

2011-08-01 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0