Hiss!

Jag måste bara hissa mina ELT handskar. Assköna och bara hur bra som helst. Dem är stretchiga i fingrarna så dem böjs inte, snacka om att dem sitter som en hanske. Är som klistrade runt mina händer-ett andra skinn- så det blir inga fula veck och dem sitter bara för bra. Är superobekvämt med för stora hanskar som har för långa och stora fingrar tycker jag.

Oftast blir det så för mig, antingen för långa eller för smala fingrar. Men ELT handskarna sitter helt perfekt. Pruttdyra, men man får vad man betalar för! Tyvärr blir dem lite lite varma efter ett tag men det märks först när jag tar av mig dem! Har provat många olika hanskar men dem här slår allt, sitter bra och är mjuka utan att det skulle gå hål på dem för att dem är för tunna :)

Ta hööks vanliga tyghanskar, gick sönder under första ridturen ordentligt. Hela fingret gick upp där man hade tygeln så det var inte så najs :/

Stor, stor STOR hiss till ELT hanskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0