Johannesberg dag 1

Första dagen var det alltså dressyr för min del. Han kändes kanon på framkörningen. Mycket energi, go i formen, mjuk i sidorna och steget var inte heller tokigt :) Det kändes verkligen bra och han kändes inte trött eller något. Meen. Så fort jag kommer in på banan så dööör han. Blir asseg och det finns inget som jag kan göra åt det. Dock så gick han i form och var hyffsat mjuk. Mina vägar sög rätt bra kan jag tänka mig och jag missade nästan första halten påväg upp mot domaren. Tur att man har en groom kan jag tala om! Hur som helst vet jag inte vad som ska bli av Curry och mig just nu :/

Mamma tog lite bilder med Nathalies mobil eftersom kameran dog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0