Körning med Curry

Gick bra att köra idag med tanke på omständigheterna. Planerade in en framskrittning på minst en kvart idag för att se om han blev mjukare eller inte. En kvart var nog helt perfekt! Han var nästan mjuk från början och i sidorna lossnade han lite smått tusen gånger snabbare idag.

Tycker att han var rätt så possitiv till arbete idag och trampade på helt okej. Jobbade bara på böjt spår för att jag själv inte skulle komma undan med hans stelhet i sidorna. Han var faktiskt mjukare i höger sida idag och det är hans stela sida så att säga i vanliga fall. Tror att lite av problemet ligger hos mig lite. Jobbar så länge i samma varv tills jag är nöjd att jag inte riktigt hinner med det andra sen när jag byter! Men jag kunde antagligen gjort varvet till fullo. Men jag bestämde mig för att köra igenom programmet eftersom han började bli så trött.

Programmet gick helt okej även om jag tappade honom ibland och det gick lite långsamt emellanåt. Gjorde även lite ökningar idag. Känns som om det finns något att hämta hos honom där i alla fall :) Önskar att jag gjort det lite tidigare så att det funnits mer energi, men å andra sidan var han inte lika mjuk då.

Är i alla fall nöjd med pojken eftersom han gick rätt bra idag :)
Synd att kameran inte fick följa med idag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0