Mobbad

Jag gillar att funktionärer skrattar åt mig och min syster när jag kör maraton. Ursäkta för att ponnyn behöver jättemycket beröm för att han ska förstå hur duktig han är och tycka att det är kul! Vi säger nog mest: Kom igen Curry liten! Spring Puffis! Duktig Puffe liten, jätteduktig Puffis!!!!!

Ha ha, snacka om att prata bebis med honom. Men jag bryr mig inte om att jag skämmer ut mig inför 3-4 x 4 personer! Säger ju allt det där plus lite till för att Curry ska förstå hur duktig han som drar oss i 4 kilometer utan att klaga och för att han gör sitt bästa för mig :)

Sen kvittar det ju hur det går eftersom vi inte riktigt har farten än och fortfarande utvecklas <3 Sen får ju folk tycka vad dem vill och vi alla har olika metoder för att hästen ska springa fortare. För oss funkar beröm och sen får jag se hur fort det passar oss att springa just den dagen :)


Visst ser han biffig ut här! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0