Nosgrimmor

Har provat olika nosgrimmor på Filur, förut (när jag var liten!) valde jag den som var finast. Nu är det väl mest funktion och vad han själv passar bäst i. Jag tycker att han passar allra bäst i remont, huvudet blir slankare. I aachen får han så kort och tjockt huvud på något sätt och pull blir bara för mkt på han, ser så trångt ut.

Sen är remont lättast att knäppa också. Han tuggar alltid på bettet när han får det i munnen, nu mer av gammal vana tror jag eftersom han slutar efter bara en femtedel av tiden som han tuggade förut. Sen tuggade han alltid supermkt oxå när man skulle ta av tränset.

Och det är ju inte särskilt lätt att pricka rätt tidpunkt att öppna då, man måste ju dra åt lite hårdare när spännet ska öppnas. Plus att på vintern får han så sjukt MYCKET skägg! det blir minst lika långt som mitt pekfinger :) Trassel trassel... Så remonten blir ju lättast eftersom den sitter nedanför. Sen ser han lite piggare ut i remont oxå. Men vad är snyggast?

Remont:


Pull:


Aachen(hade ingen bättre bild):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0