Packar

Tar ju hur lång tid som helst för mig att packa!!! Har i alla fall tryckt ner Fillis täcken och schabrak, nu åker det inte upp ur påsen igen eftersom då måste det tvätas om. Ha ha, vi kommer se helt mongo ut under veckans träningar-värsta färgklicken!!! Lilla pokjen kommer se ut som en tjej eftersom jag antagligen kommer att behöva använda mitt lila schabrak.

Måste även tänka till nu när jag packar, vad kommer jag att använda under veckans träningar? Blev inget smörja sadel förut, he he. Men det är så drygt och tar minst en timme om den ska bli riktigt jävla fin. Så, jag gör det i morgon eller någon annan dag :) Har även fått i uppgift att städa bilen, suck -.- Min högsta dröm gick i uppfyllelse när jag fick reda på att jag skulle tvätta framrutan på insidan med fönsterputts! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0