Pikeur ist Pikeur

Idag har pappa och jag åkt runt till massor av affärer, eller, det käns som det eftersom det tog sån lång tid! Spöregnade hela tiden gjorde det så mina skor blev genomblöta.

Provade även olika kavajer idag och den som passade bäst var en Pikeur Epsom. Dem andra som jag provade var någon cavallo, Pikeur Scarlette och en Pikeur Fabienne. Epsom satt överlägset bäst, men den är av den längre modellen så det blir kanske lite konstigt med mina, håll i er(!), 155 cm.
Men det såg ändå bra ut när jag satt ner så det är den som jag kommer att införskaffa senare. Gillar även att den är mera klassisk och inte lika "modern" som dem andra :) Jag gillar det stilrena och som aldrig går ur tiden.
Självklart var det också den dyraste av Pikeur kavajerna, varför blir det alltid så för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0