Plötsligt förstår jag...

...varför cykelbyxor har vaddering i rumpan! Jag och Nathalie cyklar till stallet där Didrik står vilket är fyra kilometer-dit. Inte så jättekul att cykla cirka 2 km i motvind sen på hemvägen. Min rumpa gör ont som fan nu efter sadeln vilket inte är särkilt najs, plus att min cykel bara har tre växlar och är för liten-vilket gör den väldigt jobbig att cykla på!

Idag tömkörde systern Donken och jag borstade på Aurora som fick följa med pollen in för att han inte skulle få spel ;)
Kan inte låta bli att påpeka hur bedårande hon är. Supersöt blev hon även i en körfläta och knoppad pannlugg, knäppte ett par bilder som kommer upp sen när jag är hemma igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0