Prova på

Förut när det var falsterbo så tittade vi lite på sändningarna som visades på TV:n. Bland annat Huntingen. Det är var först på hoppbanan, sen terrängen och sen hoppbanan igen. Såg väldigt roligt ut och jag vill verkligen prova på fälttävlan. Den grenen innehåller verkligen allt, hoppning, dressyr och terräng. Det som jag vill göra är att prova terrängen. Måste erkänna att det ser lite läskigt ut och har ju sett en hel del katastrofbilder från olyckor...

Men ändå, fälttävlan verkar väldigt roligt och där får man en varierande ridning. Tror även att hästarna tycker det är roligt :) När, och inte om :), jag skaffar mig en häst ska jag absolut prova på att starta i en superlätt klass! Ser ju bara för roligt ut och man behöver verkligen lära sig hur ens häst fungerar både på dressyrbanan och hoppbanan. Och så klart i terrängen :) Gäller bara att ens häst inte är rädd för vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0