Schnögga

Dem här John Whitaker skydden är riktigt läckra och snygga! Om jag inte tänkte ge upp färgen röd i körning på Curry så skulle dem suttit riktigt fint. Min nya "tävlingsfärg" i maraton kommer bli en riktig smällare! Sen måste även lilla vagnen målas om eftersom den svarta färgen är helt bortskavd för det mesta på många ställen och mina röda hjul ska också bli svarta :) Måste även köpa en ny padd som är svart eftersom den som jag har nu har röda kanter och är märkblå. Inte särskilt snygg är den plus att den inte har någon bra passform. Meen, inte så konstigt eftersom den är inköpt på hööks och är till longering!
Nu tappades tråden helt, från början snackade jag faktiskt om dem här skydden x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0