Slutspurten.

Nu är nästan allt mitt och Filurs packat. Bara lite blöta saker som jag rengjorde idag är kvar att packa ner, plus lite skydd i stallet. Annars är väl att klart, eller? Det är pappa som inte har packat, än... Men men, det är ju inte så mkt som jag kan göra åt. Ett tag kände jag stressen lite eftersom jag inte visste hur och när jag skulle packa ner mina gummistövlar, ha ha, av någon anledning gör ovisheten mig stressad :)

Men i morgon drar vi på 11 dagars "meeting". Jag ska tävla SM i bruksridning och min syster ska tävla i Ungdoms SM i dressyr och precision. Vet inte riktigt varför jag inte har sagt det förrut men, har liksom inte känts som min grej att berätta här tidigare ;)

Även lilla skolan börjar på måndag om en och en halv vecka! Ser inte fram emot det. Men ska bli kul att träffa alla kompisar eftersom jag inte direkt gjort det den här sommaren. Lite surt är det dock att vi åker hem på kvällen med en 8-10 (?) timmarsresa framför oss dagen innan jag börjar. Får väl se hur fresh jag är efter det :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

LYCKA TILL PÅ SM SVETLANAAAAA!!!!!!!

2011-08-11 @ 11:16:52
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0