Tråkigt

Något jag verkligen tycker är tråkigt är att speciellt täcken inte finns i de minsta ponnystorlekarna. Alla vill kanske inte ha ett lila regntäcke med små ponnyer på till sin lilla B-ponny eller shettis! Supermånga fina vinter-och regntäcken finns aldrig i 105 eller 115 vilket är tråkigt. Speciellt om man är ute efter en viss färg eller modell på sitt täcke till sin lilla Ponny. Hööks har till exempel tagit fram en rosa reflex kollektion men täcket finns bara i 115 och uppåt! Finns det någon undersökning som säger attt små hästar aldrig rymmer eller drar iväg ut på en trafikerad väg när man rider? Själv upplever jag att det är småttingarna och dem små busiga B-ponnyerna som kryper under trådarna och spattserar iväg! Visst är kanske efterfrågan större på dem stora storlekarna men om man har en liten ponny är det ju ens lilla älskning och man vill ta lika bra hand om den som en annan vill om sin maxade D-ponny.

Hööks discogrimma finns i alla fall i shettland och jag är supersugen på å köpa en sån! Sen vill jag även ha ett fleecetäcke som är i marin med rosa kanter och spännen. Vet att jag verkligen har dissat ponnygulligt men det här faller mig i smaken! Gillar faktiskt bara inte bebisfärger och små ponnyer på grejorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0