Träning

Gick inte alls bra idag känner jag. Sätter allt större press på oss nu och det måste vara perfekt. Förut tyckte jag att hur det gick idag var fantastiskt och helt super, men idag gick det blä med mina mått nu för tiden.
Först lyssnaden han trögt för skänkeln och var segis. Så jag red lite "vanligt" för att väcka honom och efter det blev han föör känslig. Nu lyssnade han men tog enorma kliv. Bara jag nuddade honom försiktigt så flyttade han hela rumpan och tog så stora kliv som han kunde. Inte bra då han hamnar utanför sträcken varje gång jag behöver parera.
Plus att han trodde att han kunde backa själv också :/ Nä, backingen gick inge vidare. Dock fick jag till flera kickass vändingar i vändrutan!!!! Gick skitbra och jag hamnade inte utanför ens på den lilla. Tror att jag satt mera bakåt nu och vände honom mera på rumpan. Förut har jag haft fokus på att komma frammåt. Men nu var det mera bakåt som sagt och det fungerade awesome :)

Hoppas verkligen att det funkar i morgon för det är sista träingen innan vi åker ner!!!
Blir även hoppning då tror jag :)
Har bara hoppat en gång mer för att träna, förra året och förförra blev det massor av hoppning på "höga" hinder för Fillis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0