Trött

Även idag blev det ut i skogen med Curry. Jag kände verkligen inte för att köra på banan, he he :) Plus att jag körde ut med en liten tjej. Stora framsteg gjorde vi även idag, jag bråkade inte en enda gång med honom! Och när han stannade var det för att han behövde bajsa, duktig kille! Det har verkligen hjälpt nu att köra ut flera gånger i rad och att han får samma svar varje gång han stannar, tjoho!!!

Idag var han trött också. Märktes verkligen på honom. Dock är han ju inte van att köra tre jobbiga körpass ute i skogen på raken! I morgon får han i alla fall vila och på fredag vet jag inte riktigt vad som händer. Duktig tycker jag hur som helst att han var! Körde även på tvådelat och han tycker det är betydligt bättre, släppte direkt när jag satte om tömmarna och var supermjuk. Satte dem så att han gick i lägsta form mögligen och det passade idag eftersom han var så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0