Åh, härlig dag

Dagen var verkligen speciell, ha ha. Första och andra lektionen satt jag och Amanda inne på toan, ja, det finns en toalett i vårt klassrum. Faktiskt två och en hiss ^^ Asbra var det i alla fall och jag var sjukt fokuserad. Sen ska såklart alla jävlas med oss. Försöker öppna dören osv. Men men, som hämnd laddade vi med blött papper som vi kastade på dem :D Baktände liite när dem kastade tillbaka pappret. Sen tog vi en korggrejs med papper och attakerade Julia och Amanda :) Skojsigt!

Efter lunch så flippade dagen ut ännu mer, he he, hur är det ens möjligt?! Bauer skulle såklart ta våra grejor och då måste vi ju jaga runt honom i skåphallen. Ha ha, vi höll på säkert i en halvtimme blandat med att ligga i en hög på golvet :D
Sen kom Rasmus med vårat godis och då lugnade vi ner oss, kanske. Godiset slutade i mitt och Rasmus hår, på Amanda och på Rasmus keps efter att det varit i min och Amandas mun :) Gooschigt, men man måste få flippa ut vissa dagar när det är 5 miljoner läxor och annat!


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA ÄLSKAR DEN HÄR DAGEN OSV <3333

2011-12-07 @ 21:20:41
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0