Allt kommer till ett slut

Nu är julhelgen över, eller? Jag avslutar iaf med knäck, äppelcider och Indiana Jones. Otippat val på film men pappa sitter också i soffan och hellre det är skidor :)

 I julklapp har jag fått kläder, bland annat min efterlängtade bondelid cardigan och superfina vantar och en tröja från peak, KL strumpor och en KL mössa (glad), pengar och presentkort, vinterstövlar till stallet, lite annat och magiq brush borstar. Hoppas på att bortstarna är bra mot shettisarnas långa päls :)

För övrigt har jag gjort en apelsin med nejlikor där det står Filur :D


Lånar en julbild från Amanda här eftersom jag själv inte har några :)
http://mandalii.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0