Blä

Idag regnade det på förmiddagen när jag och Nathalie var i stallet. Inte superkul direkt. Att köra ute i skogen gick inge bra eftersom vi lyckades ta den rundan där det var snö på marken. Snöstyltor fick dem såklart eftersom dem inte har fått snösulor än. Curry var ganska fin i munnen men jäklar vilken fart han hade! Världens sprutt och han bara sprang på som en dåre. Gullis.

Fillen red jag ute i skogen idag igen, inte lika mysigt dock eftersom det duggade lite. Öppna i vänster varv gick riktigt bra idag, lite konstigt eftersom det inte fungerade alls igår, duktig ponke :) Tänkte ge mig på en liten trav i slutet eftersom jag bara skrittat, meen Nathalie och Kim Lii var framför så han drog på galopperade efter dem. Fick inte stopp på honom då jag red på en crossunder-repgrimma grej. Aja, han tyckte det var superkul! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0