På G

Direkt efter skolan som slutade cirkus en och en halv timme tidigare än vanligt så åkte jag till Täby. Planen var från början att vara hemma en liten stund och sen knata ner till tåget. Men eftersom tåget kom precis när jag klev av bussen kunde jag inte låta bli att åka direkt. Fick med mig två julklappar hem och en annan får jag hjälp av mamma att köpa, tack så mkt! Så när veckan är slut ekar min pengasäck nästan helt tom.

Tursamt att man har lite pengar igen efter jul då ett bio besök med Pauline är inplanerat. Breaking Dawn står på menyn, kan verkligen inte fatta att jag inte sett den tidigare. Sen är det ju mellandagsrean. Tror faktiskt att jag inte ska köpa något då. Gillar inte rea så mkt eftersom det bara är saker ingen vill ha som är kvar! Sen ska jag börja spara in på pengarna också!


Kärlek till The Big Bang Theory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0