Vagnj*vel

Puffen blev även körd ute i skogen i måndags. Började riktigt dåligt... "Min" vagn är trasig så jag fick köra med en liten mongolidvagn som skramlar som fan. Fick nästan ett psykanfall på den och mina vantar. Kunde liksom inte köra ordentligt så dem åkte av. Mitt humör blev lite bättre men vagnen skramlade fortfarande...

Så jag bestämde mig för att bara skritta. Curry gick faktiskt fint och han har blivit såå mjuk och fin. Både i sidorna och i munnen. Men vänster sida var lite stel.
Traven gick sådär då han bara ville springa ifrån mig och kunde inte riktigt koncentrera sig. Så det blev en galopp. Som inte gick att samla heller så jag bet ihop, lät honom springa och lyssnade på den jävla vagnen när den skramlade...

Efter det gick allt bättre. Han gick att få ihop i traven och jag kunde samla hans galopp. Tycker att han gick bra under omständigheterna i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0