Vilket liv

Saknar sommaren sjukt mkt just nu. Längtar tills när det är så varmt att det enda man kan göra är att ligga och steka i solen. Älskar dagarna då man bara segade sig runt på västkusten. Badade lite, solade och läste en bok. Finns vissa fördelar med att inte ha någon tv, man är ute och blir bruun! Saknar :(
En till grej som jag saknar dödligt mkt var sommaren med Fillen. Att hämta ponnyn från hagen, rida barbacka i shorts och linne och svettas ihjäl i alla fall.

Just nu är det mörkt vid halv fyra, svinkallt och jag har bara för mkt att plugga. Måste plugga in två franska texter utan till som jag ska kunna stava perfekt. Minsta lilla fel som ett extra s eller en saknad appostrof så måste jag göra skiten igen. H A T A R ! ! !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0