A long time ago

Oj, nu vare länge sen jag skrev någe. Men i onsdas var jag sjukt trött och igår när jag kom hem från stallet drack jag varm choklad och begav mig till sängen. Men nu är uppdateringen här!
Som sagt var jag i stallet igår. Jag fick rida Kaspian igen och det gick i alla fall lite bättre än förra veckan när det gäller fram och bakdelsvändningarna.
Ha ha, sen kom vi fram till att jag i tre års tid lyckats ta rätt sittben var enda gång utan att jag själv vetat om det. jag kör på känsla så att säga ;) Ja ja, är väl dags att lära sig teoretiskt sätt vad som är rätt och fel.
Sen på söndag ska jag även pudra Curry. Han har två skappfläckar som jag säger, en på vardera sida om halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0