Amanda

Denna dag tillbringades min min bästis Amanda. Direkt när jag kom till henne fick vi brist på saker att göra. Inplanerat var ju att vi skulle powerwalka, men så blev det inte. Ha ha, istället spelade vi TP tror jag att det heter?
Ganska drygt men ibland var det ju lite roligt, särskilt när Amanda sa att det var 364 dagar på året, kan tala om att jag skrattade då! Vi har spelat samma spel förrut och hon hade fått den här frågan någon annan gång, och så klart svarat fel den gången oxå! Ha ha, roande ;)

Sen gick vi till Amanda E som inte bor sååå himla långt bort, även om det tar en stund att gå dit. Vi tömkörde hennes häst Tummelisa ute i skogen. Det gick väl ganska bra, hon blev lite förvirrad ibland och kickade när man använde pisken. He he, jobbigt sto. Inte så farligt när lilla Puffe kickar, det är hanterbart, men när en kombi av Havflinger Shire gör det är det en helt annan sak. Men smaken är som baken när det gäller ston ;)

Efter det var vi inne hos Amanda E en stund och gosade med hennes marsvinsungar, så sjukt gulligt med usen virvlar! Självklart käkade vi även lite godis och kastade en del på varandra. Jag och Amanda tyckte det var sjukt roligt och sprang iväg med godisskålen en gång och låste in oss på toan, he he.. Har nog lite konstig humor ibland.
Men men, så kan det vara :)
I morgon bär det av till Curry och Filur!


Kommentarer
Postat av: A M A N D A

HAHAHA bästis xD

Det var kuuuuul :)

2011-03-01 @ 06:18:36
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0