Bored...

Snacka om att jag lätt blir uttråkad! Jag måste verkligen ha något att göra hela tiden annars får jag äckligt tråkigt. Jag kan inte sitta hemma en hel dag och bara titta på TV eller sitta framför datorn. Jag måste röra på mig, annars går det inte ;) Så idag har jag ju dansat, men det var bara en timme och sen då?
Mamma tittar på den Tv som DVD:en är inkopplad till och jag orkar inte byta. Så inget Grey's Anatomy för mig. Och sen går det ju inget roligt på de vanliga kanalerna.
Måste säga att kvällens höjdpunkt typ har varit Vampire Diaries :) Men i morgon får jag någé att göra. Jag har arbetsdag från 8 til 16 i stallet. Då får man ligga i och efter det har man sjukt ont i fötterna och bena. Men känns som om det blir småpotatis för mig eftersom jag har stått i två veckor 6 timmar om dagen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0