Det händer inte...

Jag känner att det inte händer särskilt mycket i mitt liv just nu. Det kretsar typ kring praon och Grey's Anatomy.
Suck, känner att jag behöver träffa mina kompisar nu, har inte gjort det på två veckor!!!

I dag var jag och syrran i alla fall på en Hlr-kurs. Det var mycket lärorikt måste jag säga och inte helt patetiskt. Tur att man lär sig det i nian oxå! kommer absolut behöva fräsha upp mitt minne.

Men i morgon ska jag i alla fall dansa, ska bli skönt att sträcka på benen lite och göra sig av med all överskottsenergi, plus att det är Vampire Diaries! Läääängtar ;)

Så nu ska jag övergå till min DVD och Grey's box!

Ciao <3


Kommentarer
Postat av: amanda

VAMPIRE DIARIES! :D

haha har du ens sett första säsongen?

2011-02-25 @ 07:34:49
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0