Grey's Anatomy in my heart <3

Sen jag kom hem, typ fyra, har jag tittat på Grey's Anatomy season 1. Det är nog min absoluta favoritserie, ofc tillsammans med Vampyre Diaries :)
Men eftersom det var extremt länge sen jag tittade på någon av säsongerna så kände jag att det var dags igen! Så nu ska jag plöja igenom alla sex säsongerna en gång till. Det lär ju ta ett tag! Trots att jag tittat på alla minst tre gånger var ;) Men så är det när man älskar något. Och sen den 16 mars börjar nästa omgång! LÄNGTAR!!!!!!!
Så nu ska jag fortsätta att spana in McDreamy och hans awesome hair och i säsong två eller tre ska jag spana in McSteamy oxå!


Season One


The hole group :)


McDreamy med sitt hår ;)


McSteamy...


Bild från säsong sju


Trooor att det här är omslaget till säsong sjus box :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0