Hallå :)

Hej där!
känner att jag varit väldigt effektiv idag i skolan (inte)! Samhällslektionen slutade med att min lärare berättade vad hon hade på sig när hon var "liten" och jag kan tala om att det lät inte snyggt!!! :O Malde på som vanligt i skolan idag, gå på lektionerna, lyssna, skriva, gå därifrån, gå på nästa lektion ;) Sista lektionen gick jag en kvart tidigare ifrån för att hinna med min buss till stallet, det lönadei sg inte eftersom den i alla fall inte kom! Kan nog inte beskriva med ord hur mycket jag hatar SL!
Väl i stallet skulle jag mocka åt en rad med hästar och fixa hö tills kvällsfodringen. Ganska stolt över mig själv när det gäller tiden! Höt gick rekordfort och mockningen tog inte helle lika lång tid som den brukar göra. Tar en stund när man måste byta vattenhinkar åt alla ;)

På lektionen fick jag rida Monessa. Hon är en korsning mellan shettis och Gotlandsruss, snacka om att det är krut i den ponnyn! Kändes som om jag lätt skulle vinna ett löp på Täby med henne :) Resultatet av att ha en överspidad häst på en dressyrlektion = sämst! Kunde inte använda mina skänklar något eftersom hon bara sprang ännu fortare då!
Självklart passade jag på att pussa på Filur och Curry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0