Looooooooooov!

Japp, idag blev det lov alltså. Så Grymt skönt då mina ben känns som bly. Skulle inte pallat en dag till med att stå upp! Så idag var det min sista praodag och jag kom nästan försent. Jag säger bara att ni kan prova själva att duscha, klä på er sminka er, kolla när bussen går och ditten och datten på en timme! Snacka om att jag fick ligga i!
Om en halvtimme börjat Vampire Diaries och då ska jag sitta bänkad framför en TV! Men tills dess ska jag fortsätta att titta på mina älskade Grey's boxar <3 Lööööw to the twisted sister :)
Idag dansade jag även, och jag fattar verkligen inte vad som har hänt med min balans! Brukade kunna snurra två varv men nu tippar jag bara åt sidan! Även om det bara är ett varm. Hm, få undvika att träna under lovet då det faktiskt brukar bli bättre om jag inte göre på ett tag.
Men ha det gött nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0