My god vad kallt!

Idag var det ruskigt kallt på morgonen. Jag och syrran hade morgonfodringen och jag var inte särskilt pigg på att gå upp på morgonen. Dagen blev ju inte heller bättre av att det var äckligt kallt. Men upp måste man ju och hästarna vill ju ha mat!
Efter fodringen red vi ut på Trixie och Filur :)
Mysigt med all snö även om Luren tyckte det var jobbigt. Men han är ju rätt charmig när han letar som en galning efter en till morot om man redan har gett honom en innan.
När vi sen körde gick det mycket bättre än förra veckan! Curry var mer frammåt och ville i alla fall sammarbeta med mig. Sen blev det ju varmare vilket gjorde min dag ännu mer!

I morgon ska jag till min nya praoplats. Känner mig inte särskilt taggad. Men hallelujah för att jag bara har en vecka kvar och att det sedan är lov!
Även om jag inte har haft några läxör är det skönt med en break från alla tider att passa ;)


Kommentarer
Postat av: amanda

Hahaha jadu Svetlana, jag brukar inte direkt tänka på konstiga mackapärer som suger in håriga människor så att de blir bajs ... men, det kanske är tidigare upplevelser?

SNART LOOOV!! :D:DD:D:DD:D::D:D::D:D

2011-02-20 @ 21:56:59
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0