Hemma

Hallå :) Nu är jag hemme från skolan igen. Min dag startade med att jag råpluggade NO och sen en lektion i hemkunskap. Vi bakade rulltårta och det smakade verkligen pyton! Känner att jag behöver bättra på mina skills när det gäller rulltårtor. Men jag skyller dagens resultat på att jag aldrig har gjort det tidigare ;)

Nu ska ja plugga lite till NO (suck) och sen titta på OC. Gillade verkligen inte det förrut men kan bero på att jag bara såg vart tredje program eller så :)
I morgon bar det av till stallet för att rida lektion och pussa på Curry och Filur! Kommer att ta mig en och en halv timme att åka dit kommunalt, jag säger bara "Thank God" för att det inte är lika kallt längre!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0